O nama Aktivnosti Grupe Program Galerija

Facebook

Video klipovi

Tai Chi biblioteka

Galerija slika

Tai Do časopis

STRANICE

LINKOVI

Tibet zemlja lama Sechuanski Wushu Putovima bor. vještina Tajne Wushua

1.Yang Lu Chan

2.Yang Chien Ho

3.Yang Cheng Fu

4.Li Ya Shuen

5.Wang Ming Lon

6.Liu Xin Lu

6.Ho Rui Ming

7.Namik Dizdarević


STABLO UČITELJA

KONTAKT

Wushu Klub "Rijeka"

Podpinjol 2, Rijeka, Croatia

Sportski Centar "Mlaka"

e-mail:dinamik07@msn.com

Mob.091/25 15 675


Sportski Centar Mlaka, Podpinjol 1, Rijeka

Wushu Klub Rijeka

Program škole:

 

Dinamički Tai Chi Chuan stoji na pet stupova nositelja vještine;

  1. Wai Dan Chi Kung,
  2. Nei Dan Chi Kung,
  3. Tai Chi Forme,
  4. Borilački Tai Chi Chuan i
  5. Vježbe disanja.

1.Wai Dan Chi Kung:

 

Wai Dan Chi kung je vježba za razvoj mišića i tetiva.

Postoji Statiči Wai Dan i Dinamički Wai Dan.

Statički Wai Dan djeluje po principima izometrije tj. zadržavajući određeni položaj tijela stvara se opterećenje na mišićnoj skupini koja drži zauzeti položaj i na taj način se jača tijelo.

Dinamički Wai Dan Chi Kung odgovara izotoničkim kontraskcijama mišića ili dinamičkoj kontrakciji.

2.Nei Dan Chi Kung:

 

Nei Dan Chi Kung je unutrašnji eliksir jer do podizanja energije dolazi u stanju mirovanja tijela i uma.

Ovaj vid vježbanja dovodi do meditacije u kojoj se energija širi energetskim kanalima.

Ne može se zamisliti napredan Tai Chi bez upražnjavanja Nei Dan Chi Kunga jer se generirana unutrašnja energija CHI pokreće upravo tim vježbama.

3.Tai Chi Forme:

 

Tai Chi je najlakše objasniti kao svojevrsnu meditaciju u pokretu upravo zato što se tijekom izvođenja Tai Chia pokreće proces koji ima odlike meditacije.

Opušten pokret i kontrolirano disanje popraćeno usmjerenom pažnjom podižu vibracije tijela i svijest do razine meditacije.

Svatko može vježbati Tai Chi bez obzira na godine i tjelesne sposobnosti.

Poznato je, da veliki broj Kineza redovito vježba Tai Chi u parkovima.

4.Borilački Tai Chi Chuan:

 

Borilački Tai Chi Chuan se izvodi tako da se zamišljaju obrane i napadi koji su utkani u svaki pokret forme.

Tai Chi forma može se izvoditi kao ples, gimnastika ili borenje s zamišljenim protivnikom. Ako se Tai Chi izvodi kao plesna forma onda će vježbač postići lijep pokret. Ako se pak izvodi kao usporena gimnastika postići će snažno i savitljivo tijelo.

Borilački Tai Chi Chuan obuhvaća, upotrebu Tai Chi pokreta u samoobrani i guranje ruku (tui shou). Vježbanjem borilačkog Tai Chi Chuana otvaraju se vrata izučavanja beskrajnog prostora proučavanja uma i tijela.

5.Vježbe disanja:

 

Prva vježba disanja koju radimo je "Transport chia". "Transport Chia" podijeljen je u dva seta i to 1.set i 2.set. U prvom setu uče se neki osnovni principi kojih se treba pridržavati da bi disanje dalo maksimalne rezultate.

Drugi set "Transporta Chia" povezuje pokret ruku, struka i nogu s disanjem i uči nas kako disati u Tai chi formi.

Druga vježba disanja je "Osam brokata" koja spada među najpopularniju vježbu disanja u Kini.

Kako samo ime kaže sastoji se od 8 vježi od kojih svaka povoljno djeluje na rad pojedinog organa pa se redovitim vježbanjem održava dobro zdravlje.


www.taichirijeka.hr©2016.g. Sportski Centar Mlaka, Rijeka, Croatia

Home